"קייטנת סבתא" – מפגש יצירה של סבתא עם הנכדים

בואי ליצור רגעים שילוו את הנכדים בלב יום יצירה קסום מלא אהבה, ריחות של חימר וצחוק מתגלגל.סבתא והנכדים יוצרים יחד חפצים אישיים ומזכרות משפחתיות שישארו לתמיד.חוויה מחברת, רגועה ומלאת לב. מתנה מושלמת לעצמך ולנכדים – זמן איכות אמיתי, רחוק מהמסכים וקרוב ללב. ✨ ניתן לבחור גם בגרסה צבעונית של סדנת פסיפס.

זמן חברות – בוקר של יצירה, נשיות וצחוק

זמן חברות – בוקר של יצירה, נשיות וצחוק פסק זמן לעצמכן: חברות, אמהות ובנות, ימי הולדת, מסיבת רווקות או סתם רגע של נשימה.מתחברות ליצירה, לחומר, לשיחה ולצחוק – באווירה חמה ומזמינה. סדנת קרמיקה או פסיפס רגע קטן של חיבור אמיתי – לעצמך ולחברות שלך.

גן לאומי שבטה -אתר מורשת עולמית

על הכביש המוביל לניצנה, במרחק 15 דקות מצימבר, נמצא הגן הלאומי ​שיבטה, שהוכרז על ידי ארגון אונסק״ו כאתר מורשת עולמי. גן לאומי שבטה מציג לראווה שרידים מרשימים של עיר ביזנטית, שהתקיימה בלב אזור מדברי ללא מקורות מים טבעיים. הכנסיות המפוארות, הרחובות ובתי המגורים מעוררים השתאות גם בימינו. ממליצה להזמין סיורי שקיעה ועששיות בגן לאומי שבטה, […]

אבישי ושירה דדש

רותי ובקו יקרים היה לנו העונג להתארח במקום כ"כ מפנק ומיוחד – ולפגוש אנשים כ"כ מיוחדים! המקום, היחס, האוירה, הרוגע והשלווה – כל אלו תרמו לחופשתנו המוצלחת… הלואי ויהיו בכם הכוחות לתת, להעניק ולארח ברוחב לב ובפנים מאירות לכולם…נשמח לשוב בינתיים נשאר טעם של עוד… אבישי ושירה דדש ירושלים

ויקטור וענבר

לרותי ובקו המקסימים, תודה רבה על אירוח נפלא! הצימר המושקע ומלא ביצירות ופרטים שכיף להסתכל עליהם ולגלות כל הזמן עוד ועוד. על היחס, הפינוקים, הסבלנות לילדים על המסלולים שבקו פירט לנו וכך גילינו מקומות שלא כתוב עליהם בשום מקום – היה מעניין! תודה על ארוחת הבוקר העשירה והמושקעת! ….ואנחנו עוד נחזור…השארתם אותנו עם טעם של […]

פנינה ומשה קרן

נהננו מכל רגע. טוב לפגוש אנשים אוהבי אנשים. הבחירה (של ילדינו) לרדת לנגב, היתה נכונה וברוכה. מאחלים לכם הצלחה ובריאות פנינה ומשה קרן רעננה

חנקה ויוסי הלפרין

פנינה במדבר! לאחר יום טיול במדבר, לאנשים המגיעים מצפון הארץ – הגליל, זה כיף בלתי רגיל למצוא פינת חמד כזאת, מפנקת ועוטפת. היינו נשארים יותר, אבל הבית בגליל קורא לנו. תודה על האירוח הנפלא חנקה ויוסי הלפרין קיבוץ ברעם

הניה

ממליצים בחום !!! הצימר יפהפה ומושקע במיוחד!! החצר ירוקה ומהממת! האבזור טוב ומועיל, בכל פרט הושקעה מחשבה! כל העיצובים מעשה ידיה של רותי, בעלת הבית. רותי אישה חמה ומאירת פנים, אירחה אותנו בשמחה ונתנה לנו הרגשה טובה ונעימה. מקום פסטורלי במיוחד, מושלם לחופשה זוגית.

תהילה ונועה

תודה רבה לך על סופ"ש רגוע וקסום במדבר היפה שהקיף אותנו בכל החופשה. החל משיחת הטלפון החביבה וקבלת הפנים החמה והביתית הרגשנו את טוב ליבך ואהבת האדם ששופעת ממך, את מארחת למופת. היה לנו העונג להתארח אצלכם. שתיהיה לכם שנה טובה ומתוקה מלאה באושר, נחת, רוגע אהבה ומשפחה. תודה רבה.

משה ויפה

רצינו להגיד תודה על הכל, הנתינה, הרצון, הביצוע כל אלו הופכים 24 שעות למשהו שלוקחים לדרך – לחיים. הצלחת (בזכות) לטעת בנו כיף, שלווה וייחוד. על הכל ובייחוד על ארוחת הבוקר הטעימה והמיוחדת – תודה מעומק הלב.

דילוג לתוכן